Ponad 25 - letnie doświadczenie w branży reklamowej od lat wykorzystuje skutecznie w digital marketingu. Zajmuje się konsultingiem strategicznym, który łączy świat online z obszarami marketingu i sprzedaży.
Realizował liczne projekty strategiczne i komunikacyjne w kanale digital na rynku polskim dla różnych branż. W Agencji odpowiada za zespół digital m.in.: webdesign, webdevelopment, social media, kampanie w systemach FB Ads, Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads oraz analitykę.
Absolwent licznych szkoleń i kursów związanych ze strategiami digital i performance marketingiem w tym DMI Pro w Digital Marketing Institute.
Jej głównym obszarem zainteresowań jest tworzenie skutecznych strategii content marketingowych, rozwijanie technik link buildingu, budowanie zaangażowanych społeczności oraz tworzenie kampanii e-PR, które precyzyjnie trafiają do wybranej grupy odbiorców.
Uczestniczy w wielu międzynarodowych konferencjach SEO; ukończyła szkolenie Content Creation for Digital PR z Brigton SEO oraz Posiada certyfikat DMI Pro z Digital Marketing Institute. Założycielka i liderka innowacyjnej grupy "Kurs SEO dla dziewczyn", która skupia się na edukacji i mentoringu kobiet w dziedzinie SEO.
Od 28 lat w branży marketingowej. Współtworzył strategie marek i komunikacji oraz systemy wsparcia sprzedaży i budowania długoterminowych relacji z Klientami dla wielu marek z bardzo zróżnicowanych branż m.in. Monini, Diamant, Eurocash, Weber Saint-Gobain, Koelner, Develey, Johnnie Walker Black Label, West, Fabryka Mebli BALMA,Schulstadt, Lech Pils, Hawle oraz wielu innych. Brał udział w projektach wzorniczych m.in dla takich marek jak Amica, Novitus, MaxCom, Farmtrac.
Ukończył liczne kursy, m.in. Oxford Strategic Innovation Program; IDEO U -Unlocking Creativity, Designing Strategy; Designing Business; Insights for Innovation; Posiada certyfikaty IDEO U - Foundations in Design Thinking; Business Innovation Certificate, Certyfikaty The Interaction Design Foundation - User Experience; Emotional Design.
Wykładowca na studiach podyplomowych WSB.
Na swoim koncie ma blisko 200 projektów badawczych m.in. WBK, Netia, Śnieżka, Big Star, Fawor, Delecta, Hochland Polska, Rockwool Polska, Winkhaus Polska, Goplana, Kotlin. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Autor wielu książek m.in. „Zarządzanie portfelem marek”, „Zarządzanie marką”, „Kreowanie silnej marki”, „Strategia produktu” oraz ponad 80 artykułów na temat promocji, reklamy i marki.